کیلیان امباپه، ستارهٔ فرانسوی فوتبال جهان، به‌تازگی در صفحه شخصی خودش با انتشار کلیپی از پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی و اعلام کرده که پس از۷ سال می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند.

حالا چشم فوتبال جهان به رئال‌مادرید است؛ مادریدی‌ها چندین سال است که رؤیای جذب کیلیان امباپه را در سر می‌پرورانند؛ اما هر سال به‌نوعی این انتقال منتفی می‌شود.

این در تفهیم خواهد شد که هنگامی دو سال قبل ، امباپه به عنوان بازیکن آزاده می توانست پاسخی ثبت نام در وان ایکس بت سانتیاگو برنابئو گیرد ، اراده گرفت قراردادش را با پی اس جی ادامه عمل کند و این رفتار ستارهٔ فرانسوی وسیله دلتنگی فلورنتینو خواب مافوق مجمع رئال مادرید شد .


در آن هجا خواب در مصاحبه ای فرمود : « امباپه فعلاً همان خصوصی هلاک که بخواهم به منظور رئال به پرستش بگیرم و به منظور ملحق‌شدن به این دسته بایستی در رفتارش تبدل پیدایش ادا کند . »

این اظهارنظر خواب مرتبط به دو سال سابق خواهد بود منتها اکنون محتمل ترین مراد کوکب نوجوان فوتبال فرانسه ، رئال مادرید است؛ ولو صمت فلورنتینو خواب درمورد او همچنان بقیه دارا است ! اوقات بایست امیدوار ماند و چشم آیا تغییرات مد نگرش خمول در امباپه تولید گشته و این بازیکن به مادرید خواهد آمد یا اینکه بازهم کیلیان دقیقه نود مودت دوره کودکی اش را کلام می گذارد .